Kägelholmen

Församlingens sommarhem Kägelholmen – ”Oasen mitt i byn” – ligger vackert beläget på en liten ö mitt i älven Voxnan. Sommartid (juni, juli, augusti) flyttar församlingen över sin verksamhet med gudstjänster och sångkvällar till Kägelholmen. Vi erbjuder också servering av fikabröd, smörgåsar, glass och kaffe/te.

Under sommaren 2023 firas gudstjänst varje söndag kl. 11:00 från den 11 juni. Serveringen har öppet varje dag kl. 13:30 – 20:00 under perioden 26 juni – 6 augusti (förutom söndagar då serveringen öppnar redan kl. 12:00). Här serveras kaffe och te, läsk, glass, fikabröd och smörgåsar. Vi tar betalt med kort och swish (kontanter i undantagsfall!). Serveringen är barnvänlig och handikappanpassad. Lekplats finns.

Hitta hit: Rotebergsvägen 14, 828 33 Edsbyn

Välkommen till Kägelholmen! hälsar Edsbyns missionsförsamling i samarbete med Studieförbundet Bilda.